Trommel_zonder_rommel.jpg
Trommel zonder Rommel is een nieuwe campagne vanuit JOGG (Gezonde Jeugd Gezonde Toekomst) gericht op kinderen en hun ouders. Met Trommel zonder Rommel willen we de ouders inspireren om hun kinderen een gezonde lunch en pauzehap mee te geven naar school. Of om thuis gezond te lunchen. Kinderen die gezond eten en drinken zitten lekkerder in hun vel, hebben meer energie en kunnen dus beter presteren op school.
Alle kinderen krijgen vandaag een lunchtrommelboekje mee van school, dit komt van de gemeente Epe en is preventief bedoeld. In dit boekje staan handige tips, lekkere recepten en meer uitleg over onder andere een gezonde lunchtrommel. Op deze manier hopen wij weer een stapje te maken in een gezond leven voor de kinderen.