We hebben een fantastisch plein met enorm veel speelmogelijkheden. We (leerkrachten en kinderen) genieten elke dag van ons nieuwe plein!  Er is veel meer groen.

Daarnaast hebben we ook een prachtige voortuin.

Het onderhouden van dit alles gaat niet zomaar! En hoewel er af en toe een klusjesman uit IJsselrijk komt en er een heuse 'veegploeg' bestaat., krijgen we met elkaar het werk niet klaar.

Daarom willen wij u (en andere vrijwilligers, bijv. Opa's) vragen of u mee wilt helpen in de tuin!

We zullen een aantal keer per jaar (datum en tijdstip af te stemmen) bij elkaar komen om samen met elkaar de tuin te onderhouden. Lijkt u het leuk om de speelomgeving van de kinderen te laten groeien en bloeien? Meld u/je dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. U ontvangt dan een mailbevestiging en informatie.

tuinman.jpg